tiistai 14. kesäkuuta 2011

Mini Me !

Pieni ja pippurinen mini me, saapuu makuuhuoneen ovesta aamulla puoli kuusi, hyppää äidin mahan päälle ja huutaa,
äiti minä haluan nuuttoa ja nukuttia, sitten se pieni ja pippurinen katoaa nurkan taakse ja äidillä on jo kiire, sillä maitopurkki on nurin lattialla !

Se pieni mutta pippurinen mini me kiipeää lipaston päälle, näyttää kieltään ja huutaa,
Äiti kato kun minä olen nuhma, haluan ulos läähylle.
Sitten se pieni mutta pippurinen hyppää alas ja mennä viipottaa ovesta ulos, mennessään se pyytää koiran mukaansa !

Pieni mutta pippurinen mini me syö ja sotkee, kastiketta on enemmän maassa kuin suussa.
pieni ja pippurinen sanoo; Äiti tämä on niikus ei luokapöytä, käkättää ja virnistää.
Tättä on mulle ja tättä on koilalle, ja läts siellä on, kastike ja peruna noh, ainakin koiralla on mukavat oltavat.

Pieni mutta pippurinen mini me ei halua, että hampaita pestään ja vaipassa on väärä kuva.
pieni ja pippurinen haluaa tamanlaiten, kun titkolla.
Pieni mutta pippurinen ei halua omaan nänkyyn vaan äidin, se sanoo; kotka minä olen äitin tyttö ja lakattan äitiä !

Pieni mutta pippurinen saa sen minkä ansaitsee, ison halin, nuukon ja lupauksen että viikonloppuna sitten !

1 kommentti: